مصاحبه آرشیو خبر ها
بازگشت مکس الگری بزرگ ترین نشانه ی موفقیت یوونتوس است

بازگشت مکس الگری بزرگ ترین نشانه ی موفقیت یوونتوس است

در سری آ همه تیم ها باید رقابت خودشان را انجام دهند اما انچه که برای من اهمیت دارد دیدن یوونتوس است، یووه که مکس الگری به ان بازگشته و این بازگشت پیروزی ست. با این حال ندود از ماندن رونالدو گفت و تاکید کرد که او می ماند اما به نظر من باید حضور او برای تیم مفید باشد، به هر حال امیدوارم که باشگاه راه حل درستی را برای این پرتغالی به دست بیاورد.

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی جووانی کوبولی جیلی، مدیر سابق بیانکونری بود. او تاکید دارد که یوونتوس با مکس الگری به پیروزی شدن بازخواهد گشت و در عین حال خروج او از یووه را اشتباه فاحش ندود دانست و مهره سابق چک تبار یووه را مرد درستی برای این سمت در باشگاه یووه ندانست.

 

از او در خصوص ندود سوال کردند و پاسخ او قابل توجه و جای تفکر دارد

 

زمانی که دارد را از دست می دهد، ارتباط قابل توجهی ندارد. با این حال می گویند که می تواند حتی معاون مدیر شود، اما او در اندازه ها و استیل یووه نیست، داشتن او در این سمت و موقعیت به نوعی لگد زدن به پرچم است. فرستادن الگری توسط او یک اشتباه بزرگ و واضح بود، او نباید بیرون انداخته میشد. او به معجزه ساری و پیرلو اعتقاد داشت. من از نخستین کسانی بودم که از از دست دادن جام قهرمانی در لیگ قهرمانان الگری ابراز نارضایتی کردم اما او حداقل توانست تا پایان برود و با بهترین تیم های ان زمان رقابت کرد و موفقیت های خوبی نیز به دست اورد.

 

اما از میان دوناروما و لوکاتلی کدام را انتخاب می کند؟

 

من دوست داشتم که جیجی را در کنار بیانکونری می دیدم اما اگر مکس خواهان به خدمت گیری لوکاتلی ست باید به ان توجه کرد زیرا می داند که کجا از او بازی بگیرد. در خصوص پیانیچ پشیمانی ای نمی بینم فکر می کنم که زمان درستی برای خداحافظی و تشکر از او بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: